Előfordult már Önnel, hogy meggondolatlanul és elhamarkodottan vásárolt valamit, amit később megbánt? Mi, a BAGSOTALIA csapata, arra törekszünk, hogy Ön nyugodtan és elégedetten vásárolhasson webáruházunkban. Ezért 30 napos elállási jogot biztosítunk minden nálunk vásárolt termékre!
- Mit kell tennie?
1. Töltse ki az egyszerű űrlapot, amelyet a csomaggal együtt kapott. Ha már kidobta, kérjük, írjon nekünk a következő e-mail címre: info@bagsotalia.hu
2. Ezután értesítsen minket e-mailben a info@bagsotalia.hu címen, hogy vissza szeretné küldeni a terméket. Futárt küldünk, aki 1-3 munkanapon belül felveszi a csomagot, és e-mailben visszaigazoljuk a részleteket.
- Milyen feltételeknek kell megfelelni?
- A vásárolt termék nem lehet használt, csak otthoni próbára felpróbált állapotban, és meg kell őriznie eredeti kereskedelmi megjelenését (nem lehet sérült, nem lehet idegen szagú, foltos stb.).
- A termék eredeti csomagolásának is kifogástalan állapotúnak kell lennie, és vissza kell küldeni.
- Minden mellékelt prospektust, címkét és dokumentumot sértetlen állapotban kell visszaküldeni.
- A visszaküldés költsége az Ön terhére esik, és a visszatérítés összegéből kerül levonásra. A visszaküldés díja megegyezik az eredeti szállítási díjjal. Ha ingyenes szállítást kapott, akkor a legalacsonyabb aktuális szállítási díj kerül levonásra.
- Minden visszatérítés kizárólag banki átutalással történik, a csomag raktárunkba érkezésétől számított 14 napon belül.
- A terméket megfelelően be kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
- A terméket nem lehet korábban másik termékre cserélni.
Reklamáció
Hibás terméket kapott? Ne aggódjon! Azonnal küldünk egy új terméket INGYENESEN, és a hibás termék visszaküldése is a mi költségünkre történik!
- Mit kell tennie?
- Töltse ki az egyszerű űrlapot, amelyet a csomaggal együtt kapott. Ha már kidobta, kérjük, írjon nekünk a következő e-mail címre: info@bagsotalia.hu
2. Ezután értesítsen minket e-mailben a info@bagsotalia.hu címen, hogy vissza szeretné küldeni a terméket. Futárt küldünk, aki 1-3 munkanapon belül felveszi a csomagot, és e-mailben visszaigazoljuk a részleteket.
A hibás termékre vonatkozó reklamációt a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet benyújtani.
- Mikor nem érvényesíthető a reklamáció?
- A termék természetes elhasználódása;
- Mechanikai sérülés;
- Rossz méret- vagy színválasztás;
- Saját kezű javítások után;
- Nem megfelelő vagy hiányzó karbantartás esetén;
- Külső tényezők – például deformáció vagy leválás, amely a termékek túlzott hőhatásnak való kitétele miatt következett be (pl. radiátoron vagy kályhán szárítva);
- Gépi mosás;
- A bőr szerkezetében/színében bekövetkező változások, amelyek természetes jellegéből adódnak;
- A belső bélés természetes színezékkel festett anyagok esetében előforduló elszíneződés vagy színkioldás.
- Mikor kapom vissza a pénzem?
A visszatérítést a csomag átvételétől számított 14 napon belül feldolgozzuk. - Ha a rendelést bankkártyával fizette ki a weboldalon keresztül, az összeget arra a kártyára térítjük vissza, amelyről a fizetés történt.
Egyéb információk
Javítás vagy termékek szervizelése nem elérhető!